Dodany: 2010-09-30 09:14:59

Reklama dźwignią handluMówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jest to stwierdzenie prawdziwe, każdy zna odpowiedź. Reklama to podława rozkręcenie biznesu. Nie ma możliwości by bez dobrej promocji, nasz biznes przebił się przez konkurencję. Reklama być musi, to na pewno. Niestety to nie zawsze wystarcza. Reklama oprócz tego że będzie, musi być do tego niezwykle skuteczna.



Proces reklamowy musi być zatem dobrze przemyślany. Nie wystarczy tylko wykonanie ulotek, które rozdamy na mieście lub wrzucimy do skrzynek pocztowych. Reklama powinna być widoczna możliwie w jak największej ilość miejsc. Oczywiście nie można pominąć reklamy internetowej. Denerwujących internautów banerów, pop up – które wyskakują kiedy otworzymy jakąś stronę i pop under – które pokarzą się kiedy jakąś stronę zamkniemy.

Kolejną reklama, której nie możemy pominąć jest skuteczne pozycjonowanie naszej strony. To nic innego jak dbanie o to, by nasza strona dotarła do jak największej liczby internautów. Im wyżej nasza strona znajdzie się w wyszukiwarce tym lepiej.

Dodaj nowy komentarz do artykułu Reklama dźwignią handlu
Nick: